درحال بارگذاری...

پهپاد درختکار

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

پهپاد درختکار


پهپاد درختکار

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است


رونمایی از پهپادهایی که روزانه ۴۰ هزار درخت می‌کارند

به گزارش تجارت‌نیوز، بخش محیط زیست سازمان ملل می‌گوید زمین هر ساله ۷۰ هزار کیلومتر مربع از جنگل را از دست می‌دهد. برنامه‌های گوناگون سازمان ملل خواستار کاهش این رقم تا سال ۲۰۲۵ و پایان دادن به جنگل زدایی در سطح جهان تا سال ۲۰۳۰ است. اما با توجه به نرخ کنونی جنگل زدایی، بعید به نظر می‌رسد این موضوع به این زودی‌ها برطرف شود و در این خصوص نیازمند اقدامات ابتکاری هستیم.

آن طور که یورونیوز گزارش داده، فناوری AirSeed با استفاده از ناوگانی از پهپادهای بسیار پیشرفته، با ترکیب هوش مصنوعی با غلاف‌های بذر طراحی شده ویژه که می‌توانند از ارتفاعات بالا به زمین پرتاب شوند، با جنگل‌زدایی مبارزه می‌کند.

اندرو واکر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران AirSeed می‌گوید: «هر یک از پهپادهای ما می‌توانند روزانه بیش از ۴۰ هزار غلاف بذر بکارند و به‌طور مستقل پرواز کنند. این روش در مقایسه با روش‌های سنتی، ۲۵ برابر سریع‌تر، اما ۸۰ درصد ارزان‌تر است.»

مخزن هر پهپاد با غلاف‌های بذر انتخاب شده ویژه سازگار با زیستگاه بارگیری می‌شود. این غلاف‌ها با استفاده از زیست توده زباله تولید می‌شوند و پوششی غنی از کربن ایجاد می‌کنند که از دانه‌ها در برابر پرندگان، حشرات و جوندگان محافظت می‌کند. واکر می‌گوید: «کاشت این غلاف‌ها کاملا وابسته به علم بیوتکنولوژی است. این موضوع بسیار اهمیت دارد که این غلاف‌ها ابتدا به عنوان سیستم پشتیبانی از بذر پس از قرار گرفتن روی زمین عمل کنند و از دانه در برابر انواع مختلف حیات وحش محافظت کنند، و پس از جوانه زدن از رشد دانه حمایت کنند و به دانه مواد مغذی و منابع معدنی مورد نیاز، همراه با برخی پروبیوتیک‌ها برای تقویت رشد در مراحل اولیه را بدهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پهپاد با شماره ۰۹۱۹۸۶۰۴۰۴۶


مریم رخشانی، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


پهپاد#درختکاری#سیرنگ

این مطالب را هم بخوانید!

سفره های آب زیرزمینی

بعد از هر بارندگی، مقداری از آب بارندگی در زمین فرو می‏ رود و بین لایه‏ های مختلف زمین از قبیل سنگ، خاک رس، شن و ماسه‏ زیر زمین جمع می‏شود که به این آب جمع شده، «آبِ زیرزمینـی» می‏گویند. زندگی بسیاری از مردم کره‏ زمین به آب‏های زیرزمینی بستگی دارد.

ادامه مطلب »

رشد اقتصادی در بخش کشاورزی

بله، بدون شک. رشد اقتصادی در بخش کشاورزی موضوعی جالب و اهمیت‌آمیز است. این موضوع به طور معمول شامل عوامل مختلفی می‌شود که می‌توانند به توسعه اقتصادی در این حوزه کمک کنند. در زیر، تعدادی از عوامل مؤثر در رشد اقتصادی بخش کشاورزی آورده شده‌اند: 1. تکنولوژی و نوآوری: بهبود فناوری در کشاورزی می‌تواند...

ادامه مطلب »

عنوان: انواع پهپادها: زیرمجموع...

آیا می‌دانستید از پهپاد برای سمپاشی، محلول پاشی، کود پاشی میتوان استفاده کرد؟ می‌دانستید با استفاده از سمپاشی با پهپاد میتوانید برادشت محصول رو صد درصد داشته باشید؟ نتیجه‌گیری با پیشرفت تکنولوژی، انواع پهپادها به نحوی توسعه یافته‌اند که از هرکدام با توجه به نیازها و موقعیت‌های مختلف می‌توان بهره‌...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116